شرايط و قوانین فروشگاه سالی بات
ثبت نام و استفاده از خدمات فروشگاه سالی بات به معنای پذیرفتن شرایط و قوانین میباشد و تمامی کاربران یا خریداران عزیز ملزم به مطالعه و رعایت تمامی قوانین و شرایط ذیل میباشند.

قوانین عمومی :
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه سالی بات منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌ کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتی‌ که هر زمان در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و شرایط فروش این فروشگاه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌ روزرسانی میشود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر :
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید.

ثبت اطلاعات مشتریان :
مشتری موظف است در هنگام ثبت‌ نام و یا ثبت سفارش، مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، آدرس، کد پستی کامل خود را به‌ دقت وارد کند. همچنین ایمیل و شماره تماس ثبت‌ شده میبایست معتبر باشد تا بتوان در مواقع لزوم با مشتری تماس گرفت. بدیهی است درصورتی‌ که اطلاعات مندرج در حساب کاربری مشتری صحیح نباشد، ‌مسئولیت هرگونه ناهماهنگی در روند ارسال سفارش، شامل (و نه محدود به) تأخیر، گم‌ شدن و یا برگشت سفارش بر عهده مشتری بوده و هرگونه ضرر و زیان احتمالی، متوجه کاربر خواهد بود.

خاطرنشان میگردد این فروشگاه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

قیمت‌ ها و موجودی کالاها
کلیه قیمت‌ های مندرج در سایت به‌ روز و صحیح میباشد، برای سفارش عمده یک کالا بهتر است قبل از سفارش با بخش فروش هماهنگ نمایید. با توجه به تعداد بالای اقلام فروشگاه و حجم بالای خرید و فروش این اقلام، موجودی کالاها در وبسایت درج نمیگردد؛ از این‌ رو در موارد خاص احتمال اتمام موجودی یک یا چند ردیف کالا به هنگام ارسال سفارش وجود دارد؛ در این حالت به تشخیص کارشناسان فروش ما، این موارد از طریق تماس تلفنی به اطلاع خریدار خواهد رسید تا در صورت تمایل نسبت به جایگزینی کالا و یا بازپرداخت مبلغ نواقص سفارش به‌ صورت صدور بن خرید و یا واریز به‌ حساب اقدام گردد. (لازم به ذکر است واریز وجه نواقص سفارش‌ ها پس از انجام مراحل اداری و حداکثر ظرف سه روز کاری خواهد بود.) در صورت تشخیص کارشناسان فروش مبنی بر عدم نیاز به هماهنگی در خصوص کالای دارای کسری، بن خرید صادر شده و به همراه سفارش برای مشتری ارسال میگردد که می توان از این بن در مرحله ثبت سفارش به صورت یک کد تخفیف استفاده نمود.

همچنین در صورت تغییر قیمت‌ ها، سفارش‌ هایی که قبل از تغییر قیمت ثبت و پرداخت ‌شده‌اند مشمول قیمت‌ های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج‌ شده باشد.

نحوه ثبت سفارش :
ثبت سفارش تنها از طریق وب سایت و زمانی که سفارش در وضعیت تایید پرداخت باشد فروشگاه سفارش شما را بررسی و تایید میکند. 

نحوه و هزینه ارسال سفارشات :
بعد از تایید پرداخت وضعیت سفارش توسط فروشگاه به ( بسته بندی یا جمع آوری ) تغییر میکند. بعد از بسته بندی سفارش آن را طبق نحوه ارسال انتخابی 
شما ارسال میکنیم و به وضعیت ( ارسال شده ) و لینک یا کد پیگیری پست برای شما ارسال خواهد شد.

هزینه های ارسال به عهده شخص خریدار میباشد، شرایط و هزینه هر یک سرویس پستی با دیگر سرویس ها فرق میکند که هزینه آن در روند تسویه حساب به شما نشان داده خواهد شد و با مبلغ سفارش شما محاسبه میشود.
 
برای بیمه کردن سفارش میتوانید با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و هزینه بیمه و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

شیوه پرداخت :
پرداخت سفارش شما تنها از طریق درگاه های بانکی شاپرک امکان پذیر میباشد.

در صورت ناموفق بودن پرداخت مبلغی از حساب شما کسر شود تا ۴۸ ساعت آینده بانک به صورت خودکار آن مبلغ را به حساب شما بر میگرداند. 

کد پیگیری تراکنش بعد از برگشت از صفحه درگاه بانکی به شما نمایش داده خواهد شد که در صورت بروز هر مشکلی میتوانید آن کد را با پشتیبانی فروشگاه در میان بگذارید تا بررسی شود.
 
پیگیری سفارشات :
دقت داشته باشید تغییر وضعیت سفارش به‌ تمامی حالات مذکور از طریق پیامک به اطلاع مشتری می‌رسد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر و پیگیری سفارش میتوانید از طریق حساب کاربری و از قسمت ( سفارش های من )، جزئیات سفارش خود را مشاهده کنید.

روش‌ های ارسال سفارش :
ارسال کلیه سفارشات از انبار فروشگاه انجام میپذیرد. سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین میشود، ارسال میشوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده میشود. نکته مهم اینکه حداکثر وزن بسته برای ارسال با پست 10 کیلوگرم میباشد که در صورت بیشتر شدن وزن، مراتب برای تغییر نوع ارسال به پس‌ کرایه به اطلاع مشتری رسیده و مبلغ پرداختی برای هزینه پست عودت داده میشود.

پست پیشتاز :
زمان حمل اعلامی شرکت پست در این روش 1 تا 5 روز است که برای مراکز استان 1 تا 2 روز، ‌شهرستان‌ های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای کوچک و روستاها 3 روز میباشد. هرگونه تأخیر در این زمان‌ بندی بر عهده شرکت پست بوده و خارج از مسئولیت فروشگاه می‌باشد. مرسولات ارسالی با پست از «سامانه رهگیری مرسولات پستی» قابل رهگیری می باشند.

تیپاکس :
تیپاکس یک شرکت حمل‌ و نقل خصوصی است که تنها در برخی شهرهای ایران خدمات‌ رسانی میکند (شهرها و شهرستان‌ های بزرگ). 
زمان حمل اعلامی شرکت تیپاکس در این روش 1 تا 2 روز است و هزینه حمل بسته‌ ها نیز با توجه به وزن بسته‌ ها تعیین میشود. در این روش بسته‌ ها به‌ صورت پسکرایه ارسال می‌ شوند و به این معنی که تنها هزینه خدمات در زمان سفارش دریافت میشود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت میشود.

ارسال با پیک :
این روش تنها مختص اصفهان می باشد. هزینه ارسال با این روش بر عهده مشتری میباشد، و در ۱ یا ۲ روز کاری برای شما ارسال میشود حداکثر زمان انتظار پیک در محل مشتری 5 دقیقه خواهد بود. بدیهی است روزهای تعطیل رسمی خارج از این شرایط است.

نکته مهم : 
- تمامی بسته‌ های ارسالی به‌ صورت کاملاً استاندارد و بر اساس ضوابط تعریف‌ شده برای بسته‌ بندی تحویل پست (پیشتاز و سفارشی) و تیپاکس شده و در زمان ارسال بیمه میشوند، اما این بیمه تنها شامل عدم تحویل به گیرنده، به‌ واسطه مفقودی، ‌آتش‌ سوزی و ... بوده و در صورت کوتاهی و حمل نامناسب شرکت‌ های فوق، ‌هیچگونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

- قبل از ارسال تمامی قطعات از نظر فیزیکی بررسی شده و کاملا سالم میباشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش:
مهلت بررسی و تطبیق کالاهای موجود در فاکتور خرید با اقلام دریافتی 48 ساعت میباشد. در صورت وجود هرگونه مغایرت، میتوان در مهلت تعیین‌ شده با فروشگاه تماس حاصل نمود تا در اسرع وقت رسیدگی‌ های لازم به عمل آید. بدیهی است بعد از زمان تعیین‌ شده، فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت. توجه داشته باشید قطعاتی از قبیل میکروکنترلرها و قطعات نیمه‌ هادی و...، قابل تعویض نمی‌باشند.

دستگاه‌ های وارداتی، ماژول‌ ها و تمام تجهیزاتی که گارانتی آن‌ ها در صفحه کالا در فروشگاه اعلام نشده و دارای گارانتی نیستند، تا 48 ساعت بعد از تحویل مهلت تست داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل، پس از انجام هماهنگی‌ های لازم، کالا به همراه نامه‌ ای شامل اطلاعات تماس و توضیح نقص، جهت تست و بررسی به فروشگاه ارسال میشود. در صورت وجود مشکل، به‌ شرط آنکه دستگاه یا کالا صدمه دیگری ندیده و یا تغییر فیزیکی در آن انجام‌ نشده باشد، قابل تعویض خواهد بود.

هزینه ارسال کالا به فروشگاه بر عهده فرستنده بوده و بسته‌ ها میبایست از طریق پست ارسال گردند. در صورت تائید مشکل، کالای تعویض شده با هزینه فروشگاه ارسال میگردد و درصورت ناموجود بودن کالا هزینه آن به حساب شما واریز میگردد. در مواردی که کالا دارای مشکل نبوده و کاربر قادر به استفاده صحیح از دستگاه و کالا نیست، هزینه ارسال مجدد از کاربر دریافت و سپس کالا برگشت داده میشود.

قابل تذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال نظرات درج شده کاربران در قسمت نظرات کالاها نداشته و تجربه های کاربری یا راهنمایی های نوشته شده توسط کاربران نظر شخصی بوده و الزاما مورد تایید فروشگاه نمیباشد.

لغو سفارش‌ ها و شرایط برگشت وجه :
درصورتی‌ که پرداخت سفارش انجام شود،‌ حد اکثر تا 12 ساعت پس از ثبت آن و در صورتی که سفارش پردازش نشده باشد (به وضعیت «بسته بندی یا جمع آوری» در نیامده باشد)، میتوان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به‌ صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت. در غیر این صورت مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

برگشت خوردن سفارش:
درصورتی‌ که بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می‌شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهد بود.

سیاست قیمت‌ گذاری :
کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.
 
شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه :
خریدار متعهد میگردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از کالاهای فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هرگونه استفاده غیرقانونی از اقلام ارائه‌ شده در وبسایت فروشگاه متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، خریدار میبایست شخصاً نسبت به دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ صلاح اقدام نماید.
 
تغییر شرایط و قوانین :
حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ میباشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وب‌ سایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.
 
آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :
تمامی سفارشات تا جای ممکن محکم و با محافظ های حبابی بسته بندی میشوند اما در صورت ( زلزله، آتش سوزی، آشوب، و... ) فروشگاه سالی بات مسئولیتی در این قبال ندارد